3 Şubat 2009 Salı

Who The FUCK Do You Think You ARE?






bunu ben söylemiyorum, hal sear söylüyor. 24 yaşındaki royal college of art mezunu fotoğrafçının dazed gallery'de şubat boyunca devam edecek sergisinin ismi bu. öteki temasıyla meşgul olan sanatçının fotoğraflarında obje, ilüsif, güzel ve kurgusal bir film karesinde gibi. dazed için yaptığı röportajı sizin için çevirdim:

işlerin neyle ilgili?

istediğim ama sahip olmadığım bir şeyi tasarlamakla ilgili.
tasarlamak isterdim dediğin bir iş var mı?
mutlaka bir film olurdu ama hangisi olurdu şu an bilmiyorum
sana verilen en iyi tavsiye neydi?
yumuşakça yürü çünkü şu an hayallerime basıyorsun.
en boktanlar listenin en başında ne var?
suni güzellik inanılmaz yıkıcı bir şey.
bir sanatçının hatırlaması gereken en önemli şey nedir?
bir sorunun varsa, hıncını başkalarından çıkar!
sana en çok ilham veren şey ne oldu?
bana boş bir bardağın dibi her zaman ilham vermiştir.
kahramanın kim?
çok fazla var. bu iyi bir şey.
yaptığın en aptalca şey nedir?
istediğimi aldım.
yaptığın en akıllıca şey nedir?
şu ana kadar ihtiyacım olmadı.
nasıl?
bilmiyorum. ama 23 yaşında olan biri var ama bildiğim.

Hiç yorum yok: