16 Şubat 2009 Pazartesi

ELLERİNE SAĞLIK BORA :))


ilk önce bodrum'da "mavi"de dinlemiştim bora'yı. (mavi'de şarkı söylemek bir ayrıcalıktır bu arada) açıkçası yabancı biri zannetmiştim.. burnunun dibine kadar gidip sokulduğumuzu hatırlıyorum. nasıl bir ses bu? bizde böyle adamlar da var mıymış diye diye gecenin sonuna kadar dinledik bora'yı, yani kangroove'u. daha sonra farklı yerlerde çıktı karşıma.. 3 yıl önce 2'debir için harika bir röportaj yapmıştık, hala kangroove elemanıyken.. bora'nın çok özel bir sesi var. söylemeye cesaret isteyen parçalara o, bir de üstüne kendi rengini ve karakterini katarak bambaşka bir ruha sokuyor. kendisi de giriyor bu ruha. geçen yaz alaçatı'da bir kez daha anladım. sahnede rahat, fütürsuz ve de çok özür dilerim ama, hiç "türk" değil... bora uzer'in şimdi B1 adını verdiği ilk solo albümü 23 şubat'ta doublemoon'dan çıkıyor. albüm lansman konseri de 26 ŞUBAT'TA BABYLON'DA...
albümün çıkış şarkısı ’aramızda 1 gerginlik mi var’ın klibini ben myspace'de izledim/dinledim. gayet "boraesque" bir parça olmuş. nefiss. klipte MFÖ’den özkan uğur, avrupa yakası’nın tanrıverdi’si sarp apak gibi ünlü isimler de oynuyor. yönetmeni ise barış denge. bora ayrıca 18 şubat'ta avrupa yakası dizisine konuk sanatçı olarak katılıyor. albümün çıkış şarkısını da burada söylüyor.

(Bora, cumartesi online ol, sohbet edelim blog için..Bengiii duy sesimi!!)

Hiç yorum yok: