21 Şubat 2009 Cumartesi

CuMARTESİ SOHBETLERİ VOL.V - BİGE ÖKTEN/ISTANBUL MODERN MAĞAZALAR KOORDİNATÖRÜ/TASARIMCI


bige ökten, istanbul modern mağazalar koordinatörü. müzenin içindeki ve kanyon'daki mağazalar onun eseri. senelerce yurtdışında yaşadı. tasarım okudu ve orada edindiği bütün tecrübelerini buraya aktardı.. o bir proje insanı ve harikulade bir kadın..

2:51pmErel
bigeee..

2:51pmBige
canim
2:51pmErel
nasılsın?? nerelerdesin???

2:52pmBige
buralardayim calisiyorum cok yogun. sen nasilsin?
2:53pmErel
ben de öyle, birkaç işi aynı anda yürütüyorum.. ne diyeceğim, cumartesi sohbetleri diye bir şey yapıyorum blogda, seninle yapalım mı bugün?

2:54pmBige
sohbet ne konuda olacak?
2:56pmErel
belirli bir konu düşünmedim.. ama bence senin yaptıklarınla ilgili konuşalım.. bizde daha çok yeni olan bir işi başarıyla yürütüyorsun. bundan bahsedelim..

2:58pmBige
simdi sevil aradi galeride acilisi var ya gidicek misin?
2:59pmErel
bugün kızımın doğumgünü partisi var akşam, biraz onun hazırlığı var..ama gitmeye çalışıcağım..

2:59pmBige
hadi sor sorularini. nasil sohbet edecegiz bu arada? bu sekilde mi? yazisarak degil mi? nice mutlu yaslara olsun, kac yasinda?
3:00pmErel
evet, aynen şu an konuştuğumuz gibi devam.. kızım 15 oldu bu arada..

3:01pmBige
ay sana inanmiyorum anneye bakar misin
3:01pmErel
teşekkürler

3:01pmBige
fistik anne buna deniyor
3:01pmErel
hahahaha.. niye ki? genç yaşta bu işi bitirince böyle oluyor
deliiii..

3:01pmBige
aynen oyle
3:02pmErel
bu kısımları bloga koymayalım bence..

3:02pmBige
neden herkes gorsun
3:02pmErel
peki şimdi biraz anlatsana müzedeki işler nasıl? umduğun gibi mi?

3:02pmBige
bununla ovunmen lazim
3:02pmErel
pakala aynen böyle koyacağım o zaman:)

zaten bu sohbetlerin özelliği de bu!
3:03pmBige
isler cok yogun, hep yeni projeler
3:03pmErel
anlatsana biraz..
neler var? ne gibi yeni projeler?

3:05pmBige
biliyorsun cok yen i2 yeni sergi acildi. onlarla ilgili olarak magazalara yeni urunler yapildi. golgeye ovgu sergisi icin cok hos takilar tasarladik.
3:06pmErel
mutlaka gelip göreceğim haftaya.. merak ettim..senin tasarımların mı?
yani senin de tasarımların var m?

3:07pmBige
bu serginin cikis noktasi aslinda shadow theatre .karagoz-hacivat'li takilar yaptik. cok begenildi.
3:07pmErel
duydum, evet..

3:08pmBige
concepti ben verdim, Ceren Keyman tasarladi
3:08pmErel
daha mobil bir insan olmalıyım..

3:08pmBige
aynen
3:08pmErel
anladım.. mağazaya ilgi iyice arttı sanırım
..
3:09pmBige
evet cok begeniliyor.ama daha iyi olabilir
3:09pmErel
sen orada olduğun sürece, olacaktır da..

3:09pmBige
bende proje bitmez bilirsin
3:09pmErel
aynenn.. proje insanlarıyız biz..

3:10pmBige
onunla anlam kazanir hersey degil mi
3:10pmErel
kesinlikle.. durmak nasıl bir şey hiç anlamam..

3:11pmBige
zor olmali. denemedim, bilemem
:12pmErel
hahahahah.. bence de.. müzede kriz etkisi var mı diye sorsam??

3:14pmBige
her yerde var yok diyemem ama ziyaretcilerin bir kismi yabancilar oldugu icin biraz daha avantajliyiz
3:14pmErel
hatta daha çok yabancılar bile denebilir belki?

3:14pmBige
persembe gunleri bizim bedava gunumuz full ziyaretci
3:15pmErel
ne kadar umutlandırıcı..

3:15pmBige
aynen
3:17pmBige
senin dergiyi satmaz olduk artik daha dogrusu gelmez oldu
3:17pmErel
derginin yeni sayısı hazır ama kriz nedeniyle biraz askıya aldık.. yakında haberin olur..

3:17pmBige
yupiiiii
3:18pmErel
evet, umarım her şey yoluna girer..

3:18pmBige
girecek pozitif olalim lutfen
3:18pmErel
ben pozitifim her zaman, ülke yanlış..:)))))

3:19pmBige
dergi okumaktan vazgecmiyecek bir kesim var merak etme
3:19pmErel
evet evet.. orası kesin.. zaten bir avuç insandan bahsediyoruz.. aynı insanlar senin mağazana geliyor, dergi okuyor, sergi geziyor falan filan

3:20pmBige
oyle ama bir kisiyi bile bizden yapabilirsek ne mutlu bize. o yuzden projelere devam
3:21pmErel
aynı fikirdeyim, hep de buna inandım zaten..

3:21pmBige
bizim kanyondaki magazayi..
3:25pmBige
insanlara bu bir muze magazas dir, neden olmasi gerekir gibi aciklamalarla oturtmaya calisiyoruz.
3:25pmErel
kimin için söylüyorsun bunu?
kanyon için mi?

3:26pmBige
evet, kanyon icin. bu arada telefonlara da cevap veriyorum
3:27pmErel
bu sohbetlerin bu yönünü seviyorum zaten, hayatın normal akıyor bur yandan.. arada iki lakırdı ediyorsun.. komik:)

3:29pmBige
bu arada yapacagin cumartesi sohbetinin gec olacagini ve sozlesmeli oldugunu yazmissin
bu ben degildim herhalde
3:31pmErel
evet.. ilk defa öyle bir şey olacaktı.. fakat konuşacağım kişi bir siyasetçi olduğu için, saat veremedi tam olarak.. sonra da karşıda bir yerde kitlendiğini öğrendim, dolayısıyla her zamanki gibi online olan ve sohbet etmek istediğim kişi sen oldun..iyi de oldu

3:31pmBige
evetttttttttt
ozledim seni gelsene muzeye
3:32pmErel
geleceğim.. haftaya mutlaka.. çok teşekkür ederim bana vakit ayırdığın için..

3:32pmBige
her zamannnnnnnnn
3:33pmErel
sana iyi ve heyecan verici bir haftasonu diliyorum.. öptüm

3:33pmBige
sanada
optum

Hiç yorum yok: