27 Ekim 2009 Salı

ZERO - ABSOLUT- SANTRAL İSTANBUL VEEEEE LITTLE DRAGON


pazartesi pazartesi beni yerimden kaldırıp bir parti ortamına sokan birinci neden "little dragon"du, itiraf ediyorum. barış bilenser (zero dergisinin başı) haftalar önce lansman partisinde olacakları bana anlatmıştı. davetiye gelene kadar emin olmamıştım ama dün gelip çattığında little dragon'u görmem ama en başta barış'ın heyecanla ve müthiş bir emekle hazırlandığı bu partide olmam gerekiyor diye düşündüm.. zencefilli (absolut) votkanın etkisi devam ettiği için kısa ve öz anlatacağım. santral istanbul müzesi (santral istanbul'un kendisi aslında) dün bana berlin'deymişim hissini ziyadesiyle yaşattı. az ama sıkı bir kalabalık vardı. eğlenmekten dans etmeyi anlayanlar çoğunluktaydı (ki bu bizim memlekette az rastlanan bir şey). zero italya'dan gelenler, başka yabancılar ve eğlenmesini bilen eş dost.. ellerine sağlık barış, harika bir iş çıkardın!! (foto: little dragon)

Hiç yorum yok: