29 Ekim 2009 Perşembe

MUSIC IS LOVE DİYORUM TEKRAR..:)


20 eylül'de hazırladığım bayram mix'lerin ikincisinde the real teusday weld'in bir parçası da vardı. parçayı dinleyip bana teşekkür eden canım elif'im dışında bir dolu mail aldım. kim bunlar böyle, nereden buldun, başka şarkılarını da isteriz, yap et diyen insanların mailleri.. yeni müzik keşfetmek, kendimi bildim bileli hayatımın bir parçası. dönem dönem uzaklaştığım da oldu tabi. ama yegane kurtarıcım diyebilirim. benim özel oyun alanım müzik. ve burada kendimce tanıttığım ya da dinlettiğim müzisyenlerin kısa bir süre sonra bizim topraklarımızda konser vermelerinde içten içe payım olduğunu düşünüyorum. doğru veya yanlış, önemi yok. önemli olan müziğin birleştirici gücüne inanmam.. lafı uzatmanın alemi yok. real tuesday weld 13 kasım cuma günü tamirane'de konser veriyor. ben orada olacağım. ve de bir küsür ay önce burada çalan parçayı tekrar paylaşmak istiyorum. iyi dinlemeler..


Real Tuesday Weld - The Day Before You Came by erella

Hiç yorum yok: