22 Ekim 2009 Perşembe

NORAH ABLA'YA SORMUŞLAR KAHRAMANLARIN KİMLER DİYE..


işte verdiği cevaplar:

tom waits: perküsyon yerine çöp bidonları kullanmasını seviyorum. yapımcı ararken onun "mule variations" albümüne tosladım ve çok kıymetli buluyorum. böylelikle yeni albümüm "the fall"un da yapımcısı tom'un ses mühendisi jacquire king'le tanışmış oldum. artık tom'a benzeyeceğim diye kimse korkmasın, yok öyle bir şey..

bob dylan: eskiden bob dylan sesiyle çok oynardı. bazen plaktan plağa değişirdi. her seferinde başka biri söylüyor diye düşünürdüm. bu da beni etkileyen tarafı oldu.


ray charles: kendimi bildim bileli dinliyorum onu. ray charles her şeyi denedi, country müziği bile ama her zaman ray charles oldu. çünkü dibine kadar blues'un içine batmıştı.

willie nelson: ben teksas'ta büyüdüm. willie benim çocukluk kahramanım. bu arada onunla tanıştım ve de birlikte çok şarkı söyledik. ne zaman beni arasa yanına koşarım. ama onunla düet yapmak hiç kolay bir şey değil.

(norah jones'un yeni albümü "the fall" 13 kasım'da piyasada/kaynak:sz-magazin)




Hiç yorum yok: