2 Mayıs 2009 Cumartesi

CUMARTESİ SOHBETLERİ VOL.12- KENAN VURAL/YÜKSEK SADAKAT'İN SOLİSTİ/GİTARCISI


kenan vural (nam-ı diğer kene) ile cidden çokk eski arkadaşız. ikimiz de karşı'nın çocuklarıyız. benim yurtdışından memlekete intikal ettiğim zamanlardan beri tanıyoruz birbirimizi. ben hippi geçinirken o rock'çıydı. rock dinler, rock müzik yapar, rock klüplere takılırdı. ikimizi buluşturan ortak mekanımız, karşılılar bilir, laterna'ydı.. zaten laterna caz müziğin çaldığı rock'cıların mekanıydı. sahipleri bülent ve neslihan'ın dev LP' arşivlerinin olduğu mekanda cool jazz'ın yeri ayrı olsa da, inceden rock sesi duyardık hepimiz. yoksa o ses hep kulaklarımızda mıydı? bize mi öyle gelirdi?.. kenan hep müzik yaptı, hayatı müzik oldu. son yıllarda "yüksek sadakat"in sesi olduktan sonra, tabiri caizse, patladı. galiba türkiye'deki rock gruplarının arasında en beğendiğim ses onunkisi. tok, berrak ve genizden gelen vurucu ve hakiki bir ses.. yeni klip'leri bugün dönmeye başladı. ayrıca yeni albüm çalışmalarına başladıklarının müjdesini verdi kene. gerisini siz okuyun..
11:57Erel
kenan, nabersin????

11:58Kenan
hoh hooo
iyi
sen ?
11:58Erel
canııımmmm.. nerelerdesin, noluyo??

11:58Kenan
fazla bişii yok
11:58Erel
vaktin varsa benimle röp. yapsana blog için

11:58Kenan
aynen devam çalışmaya..
yapıyim
seve seve.
11:59Erel
heyoo..2'debir blog'una baktın mı hiç?

11:59Kenan
nope
pratik olarak nasıl yapıcaz?
11:59Erel
daha iyi, sürpriz olsun o zaman.. röportajı burada yapıyorum, chat ortamında..

12:00Kenan
bir araya gelmemiz gerekiyor mu, yoksa böyle siber ortam muhabbeti mi?
hmm
12:00Erel
aynen böyle..

12:00Kenan
çok iyi
coo,l kim görüyor pek?i
12:00Erel
ve de pek bir yerine dokunmadan koyuyorum bloga.. bayağı takipçisi var.. 2'debir okuyucuları özellikle
12:00Kenan
ok, fine
yapalım
12:01Erel
aslında başladık bile.. nasıl gidiyor müzik işleri? neler var? konser? turne? vs??

12:03Kenan
hmm aslında başlamasak..
12:03Erel
niye ki?

12:03Kenan
yunanistan'dan bir arkadşım geldi
12:03Erel
ee??

12:03Kenan
şimdi bana uğramak üzere
e'si rahat yazamam..
12:03Erel
olsun, gelmeden biter bile..

12:03Kenan
ben biraz gevezeyim
çok konuşurum röportajlarda
iyi
peki
devam o halde
valla ne var ne yok ?
12:04Erel
yaa, kenan benimle konuşuyorsun, erel..

12:04Kenan
nisan da biraz kuluçkaya yattık
12:04Erel
sen benim eski arkadaşım kene'sin en başta, öyle değil mi?
evet?

12:04Kenan
taam taamm
bütün ayı 2-3 konserle geçirdik ama
12:05Erel
iyidir böyle dönemler..

12:05Kenan
bol bol proje ürettik..
evet
12:05Erel
ne gibi?

12:05Kenan
albümden "haydi gel içelim"e video çekildi
montajı da bitti
12:05Erel
süper!!

12:05Kenan
dream'de başladı dönmeye
ptesiden itibaren de diğer müzik tv lerinde görülür
12:06Erel
ismi de güzelmiş parçanın:)

12:06Kenan
evet bence en eli yüzü düzgün videolardan biri oldu
12:06Erel
kim çekti?

12:06Kenan
evet içeriği de öyle
genç bir yönetmen, imre haydaroğlu
12:06Erel
hiç duymadım adını..

12:06Kenan
sanırım türkiye'de bir ilke de imza attı grup bu video ile
12:07Erel
ne güzell

12:07Kenan
evet çok sakin rahat çalışılan biri
video red one
12:07Erel
zaten yeni isimler lazım memlekete..

12:07Kenan
diye bir kamera ile çekildi
12:07Erel
ne demek o?

12:07Kenan
rivayet o ki 35 mm nin tahtını sallıyor
12:07Erel
hmmmm..

12:08Kenan
digital bir kamera ama renkler ve alan derinliği konusunda 35 mm'yi aratmıyor
gerçekten de netice çok hoş çıktı
bu parça bence 2009'da yaza damgasını vurur
12:08Erel
merak ettim şimdi.. ya sen ne kadar yakıştın yüksek sadakat'e..

12:08Kenan
aslında nefret ediyorum böyle iddialı konuşmaktan ama gerçekten enerjisi ve eğlencesi süper
teşekkür ederim
bizler de mutluyuz oldukça
12:09Erel
zaten mevu da bu, yoksa gerisi boşş..

12:09Kenan
aynen öyle
özellikle sahnede çok eğleniyoruz
ve bu yüzden konserler de çok iyi geçiyor
seyirci ile iletişim kurmayı seviyorum ben
onları da işin içine katmayı
12:10Erel
sen sahnelerde bir başka oluyorsun, tam bir metamorfoza uğruyorsun bence..

12:10Kenan
olabilir bilemiyorum
12:10Erel
peki eskisi gibi alıp başını gidebiliyor musun peki? motorunla?

12:10Kenan
bunu dışardan brinin söylemesi gerek

12:11Erel
söylüyorum işte..

12:11Kenan
kendimi çok iyi ve yükselmiş hissettiğim doğrudur
başka bir durum oluyor sahnede
12:11Erel
tahmin edebiliyorum..

12:11Kenan
bu sanırım biraz kendine güvenmekten biraz da seyirciye güvenmekten geçiyor
işini iyi yapıyorsan seyirci her zaman doğru tepkiyi veriyor
karşılıklı bir etkileşim bu
12:12Erel
seyirci zaten hastası yüksek sadakatin ama kusura bakma senden sonra zıpladı grup, bu benim fikrim..

12:12Kenan
bence bunu diğer çocuklara da söyle
12:12Erel
heheheh...

12:12Kenan
şaka bir yana aslında herkes durumun farkında
12:13Erel
aynen..

12:13Kenan
ama tabi bu da yine karşılıklı bir durum
ben de grubum sayesinde sesimi duyurabildim
12:13Erel
doğru.. hep müzik yaptın, kendi grubunla vs. ama yüksek sadakat senin için büyük bir çıkış oldu..

12:14Kenan
mutlaka
zaten grup için teklif geldiği zaman düşündüğüm şeylerden biri de buydu. artık zamanım gelmişti ve bu saatten sonra bir kitle yaratmak için harcayacağım zamanı daha etkili kullanmak istedim
istediğim kitle zaten orda vardı
kendi adıma da zaman tasarruf ettim sanırım
12:15Erel
hem de nasıl..

12:15Kenan
bak bu kadar açık kimse konuşmaz
ben de kimseye konuşmam
12:15Erel
canımsın benim.. demin bir soru sormuştum pas geçtik.. eskisi gibi kaçıp gidebiliyor musun motorunla diye?

12:16Kenan
hmm görmemişim
12:16Erel
var mı öyle vakit?

12:16Kenan
tabi, gitmez olur muyum
12:16Erel
ohhh.. buna sevindim

12:16Kenan
o iş zaten beni besleyen bir iş
motorla gitmek uzaklaşmak
hiçbir şey yapamazsam şehir dışı konserlere gidiyorum
geçen hafta çanakkale'de anzak törenlerine gittim en son..
12:17Erel
geçenlerde bloga ewan mcgregor'un röpünü koydum. "motositlet benim dinim" demiş. senin için de biraz öyle gibi

12:17Kenan
sezonu da açmış oldum böylece..
ben "din" olarak tanımlamazdım ama hayatımda şüphesiz çok önemli bir yeri var
özgürlüğümü en net tattığım anlar motor üzerinde yol aldığım anlar oldu hep
12:18Erel
müzik, arkadaşların ve motosikletin..

12:18Kenan
bu da tabi hiçbir şeye değişemeyeceğim bir durum
daha ne olsun
12:18Erel
kesinlikle..

12:18Kenan
burda yeni video var
birileri post etmiş zaman kaybetmeden
aslında hemen izleyebilirsin
12:19Erel
nereden?

12:19Kenan
röportajın sonuna da ahkamını kesersin hakkında.. hahaha
12:19Erel
bana linkini at, varsa, okuyucular da izlesin..

12:19Kenan
facebook'ta var
linki yok sanırım
sayfalarda gezerken çıkıyo
ben ana sayfamda gördüm bu sabah
12:21Erel
o zaman röp'ten sonra hemen izleyeceğim.. kenan'cım yüksek sadakat gösterip benimle cumartesi sohbeti'ni yaptığın için çookkk sağol.. son olarak yüksek sadakat çok güzel bir söz, sen ne düşünüyorsun?

12:22Kenan
isimle ilgili konuşmama kararı aldı grup..:))
12:22Erel
aaa??

12:22Kenan
bu yüzden ben de susma hakkımı kullanıyorum..:)
12:23Erel
hay allah.. ama ben galiba biliyorum.. harika oldu, çok teşekkürler. yeni video'nuz hayırlı olsun ve de en kısa zamanda görüşmek üzere..

12:24Kenan
teşekkürler
bu arada grubun takipçilerine müjde
12:24Erel
evet????

12:24Kenan
birkaç saat içinde çocuklarla toplanıyoruz benim evde
12:24Erel
ve..

12:25Kenan
bundan sonraki albüm için yazdığımız parçaları birbirimize çalıp bir ön eleme yapıcaz
12:25Erel
heyyy..

12:25Kenan
yani üçüncü albümün ilk provası birkaç saat içinde başlıyor
umalım ki yenisi de diğelrerini aratmasın
12:25Erel
süperr.. ne zaman çıkarmayı hedefliyorsunuz peki?

12:25Kenan
sevgiler
12:25Erel
aratmaz bence..

12:25Kenan
2010 ocak-şubat
12:26Erel
vayyy.. harika.. çok sevindim ve de bol şans..

12:27Kenan
teşekkürler
12:27Erel
öptüm seni çokkk..
birazdan blog'da olacak röp..

12:28Kenan
ok
see u
12:28Erel
:)

Hiç yorum yok: