13 Mayıs 2009 Çarşamba

BAŞKA İNSANLARIN ÇÖPLÜKLERİ..


..kendi çöplüğümüzden her zaman daha enteresandır. hatta çöplüğü metafor olarak kullanmayabiliriz de; yıllar önce çalıştığım bir derginin editörü yabancı dergilerden konu devşirmeye bayılırdı; orada gerçekten ünlülerin çöplüklerini karıştırıp, bulduklarının fotoğraflarını çekip haber yapmışlardı. editör aynı haberi bizim ekibin acar muhabirlerinden de istemişti; yapılamamıştı haber sanırım. o zamanlar bu tür konulara "hoş" konular denirdi. ercan arıklı ekolü çok iyi bilir bu "hoş" konuları. daha sonra "hoş" konunun adı "seksi" konu oldu. sonrası malum.. ben de bugün "hoş" bir konu sunmak istiyorum. üstelik röntengicilk iştahlarını da bastıracak bir konu. tek farkı, daha zarif, daha estetik, daha zekice, daha yaratıcı olması.. the selby bir internet sitesi. todd selby isimli zat-ı muhterem'in kurduğu bu sitede enteresan ve yaratıcı insanların özel alanlarına dair fotoğraflar, resimler, videolar var. selby'e en son kapısını açan şahıs, fransız vogue'unun yayın yönetmeni'nin kızı art director julia restroin roitfeld. new york'ta yaşayan bu güzeller güzeli genç kadının evi ve ev hali daha dün girdi siteye. ben bu siteye zaman zaman giriyorum ve epeyce yaratıcı buluyorum. http://www.theselby.com

Hiç yorum yok: