5 Eylül 2009 Cumartesi

CUMARTESİ SOHBETLERİ VOL.18- ÖZLEM KAYA/MODA TASARIMCISI


özlem kaya ile bu yaz tanışma fırsatım oldu. neşeli ve ışıklı insanlardan. geçtiğimiz hafta gerçekleşen istanbul fashion days'de karma defilede yer alan özlem senelerdir küçük ama etkili adımlarla sivrilen moda tasarımcılarından. insanlarda pozitif duyguları ortaya çıkarabildiğine inanıyor. zaten yaptığı işler ve koleksiyonlar da insana iyi duygular veren, ince dokunuşlu işler...

Erel
özlem nasılsın?

13:02
Ozlem
iyi sen
13:03
Erel
vaktin varsa, blog için sohbet edelim mi biraz?

13:04
Ozlem
tabi ki
13:05
Erel
harika.. aslında merak ediyorum, fashion days'i konuşalım.. nasıl geçti defilen?

13:05
Ozlem
bizimki karma defileydi
13:06
Erel
anlatsana biraz..

13:06
Ozlem
günseli, simay,müge,özgür ben
13:06
Erel
evet..

13:06
Ozlem
tahminimizden daha fazla ilgi gördü
13:06
Erel
zaten çok iyi şeyler duyuyorum..

13:06
Ozlem
cuma sabah 11.00 de olmasına rağmen..
ben de
arka arkaya farklı tarzları görmek hoşuna gitti izleyenlerin
13:07
Erel
çok eğlenceli ve renkli olmuştur eminim..

13:08
Ozlem
organizasyon genel olarak çok keyifliydi ayrıca
13:08
Erel
mekanın da rolü büyük..

13:08
Ozlem
bahçede otto ve kahve dünyası vardı
13:08
Erel
öyleymiş..

13:08
Ozlem
podyum 40 metreydi
13:08
Erel
peki sen biraz kendi işlerini anlatır mısın?

13:09
Ozlem
benim konum 'anele'
13:09
Erel
yani?

13:09
Ozlem
kelime anlamı yelkenlilerde halatların geçtiği delik
13:10
Erel
nereden aklına geldi?
13:10
Ozlem
bu benim detayımdı sadece
konu antik çağda gemilerle yeni hayatlarına götürülen esir kadınlardı
13:10
Erel
ne hoş..

ben senin kumaş ve renk seçimlerini seviyorum..
tabii ki detaylar da öyle..

13:11
Ozlem
kölelik ilgimi çok çekmiştir hep , bunu deniz yolcuğuyla daha fresh anlatmak istedim
2010 yaz kolleksiyonuydu
renkler buz grisi ve mavisi somon bej indigo
13:12
Erel
köleliğin bütün halleri enteresan aslında ama denizcilikle ilişkili görmen güzel bir bakış..

13:13
Ozlem
kumaşlarda ipek vual,ipek jarse ,ayrıca deri ve triko kullandım
herşey doğal olmalıydı
13:14
Erel
anladım.. peki sen türkiye'de tasarımcılar arasında nasıl bir yerde görüyorsun kendini?

13:15
Ozlem
ben kemik bir kitlesi olan biri olmak istiyorum, show ve giyilebilirlik aynı anda olmalı
benim için duygu çok önemli ayrıca
13:15
Erel
ve de ihtiyaç da bu gibi geliyor bana..

13:16
Ozlem
ilgi çekmek çok kolay ben zoru seçtim galiba
bana müşterilerim arkadaşlarım mesaj atıyorlar sürekli
o pantolonu, bluzu, elbiseyi istiyoruz diye
yavaş ama sağlam adımlar atmak istiyorum
13:18
Erel
en güzel geridönüş de bu herhalde.. peki sana birkaç klasikleşmiş 2debir sorusu sormak istiyorum..
bu sabah giyinirken ne düşündün?
üstündeki kıyafeti ne düşünerek giydin?

13:19
Ozlem
hafta sonu olduğu için rahatlığı düşünerek beyaz bir kapri
üstüne de kendi yaptığım asimetrik bir bluzü giyerek bu durumu biraz kırdım
spor şık denilen şey:)
13:20
Erel
peki... insanlara önermek istediğin nedir?
sadece moda anlamında değil..

13:22
Ozlem
her anlamda doğal olmayı öneriyorum. olduğun gibi görün yani
13:22
Erel
hayatta vazgeçemeyeceğin 3 şey?

13:22
Ozlem
kedilerim, işim, ailem
13:23
Erel
bu dünyadaki rolün nedir?

13:23
Ozlem
zaman zaman değiştiğini düşünüyorum,
bazen bağlaç
13:25
Ozlem
insanlarda pozitif duyguları ortaya çıkarabiliyorum
yaptığım her işe de yansıyor bu
13:28
Erel
özlemcim, çok teşekkür ederim vakit ayırdığın için..

13:29
Ozlem
ben çok teşekkür ederim..

Hiç yorum yok: