12 Eylül 2009 Cumartesi

CUMARTESİ SOHBETLERİ VOL.19- BENGİ ÜNSAL/IKSV ÇOK AMAÇLI SALON DİREKTÖRÜ/DJ/MÜZİK İNSANI


bengi ünsal önce IKSV'deydi, sonra pozitif'in plak şirketi olan doublemoon'a geçti ve orayı yönetti. derken IKSV iki ay önce onun hayır diyemeyeceği bir teklifle geldi ve şu anda yine orada çalışıyor. bengi bu arada geçen sene IF İstanbul partisinde arkadaşı evrim tüfekçioğlu ile birlikte rainbow partisinde DJ'lik yaptı ve o günden beri evrim ile ikisi "dearhead" olarak acayip iyi setlerle ortada dans etmeyen adam bırakmıyorlar.. yeni iş, dearhead'in alıp yürümesi, doublemoon.. bu kadar taze konu olunca, bengi'yi yakalamam şarttı..
Erel
bengicim naber?

15:51Bengi
iyidir, ev hali
15:52Erel
konuya direkt şöyle girmek istiyorum.. millet seni doublemoon'da farzederken, sen ani manevra yapıp eski yuvana, İKSV'ye geri döndün..

15:52Bengi
evet oyle oldu
15:52Erel
anlatsana, doublemoon'u niye bıraktın
?
15:52Bengi
normalde ani manevraci degilimdir ama bu kez tutamadim kendimi
15:53Erel
teklif cazip geldi ya da sıkıldın, hangisi?

15:53Bengi
gorgun bey guzel bir teklifle geldi. hem teklif cazipti. iksv yeni bir performans merkezi/salonu aciyor 600 kisi kapasiteli. bu salonu yonetmemi istediler. bence pek hayir denebilecek bir teklif degildi
15:54Erel
kesinlikle çok cazip..

15:54Bengi
bir seyin insasinda basindan bulunmak keyif verici
15:54Erel
bilmez miyim..

15:55Bengi
doublemoon'u ve pozitif ailesini cok seviyorum ote yandan ama bana bu yeni isin bilgi ve tecrube bazinda daha cok sey katacagina karar verdim.
15:55Erel
anladım..

15:55Bengi
muzik dunyasinda yapmadigim galiba bir tek mekan isi kalmisti. onu da yapayim istedim :)
15:56Erel
hahaha.. peki shantel gibi, bora uzer gibi doublemoon sanatçılarının menejerliğini de yürütüyordun aynı zamanda, o da geride mi kaldı?

15:57Bengi
evet geride kaldi. artık konserlerini izledigim arkadaslarim olacaklar. gonulden destek devam tabi.
15:58Bengi
hala muzik marketlerin onunden gecerken shantel caliyor, yasasin diyorum!
15:59Erel
bu arada geçen seneden beri dearhead olarak evrim ile birlikte önce keyif için başlattığınız sonra neredeyse ikinci bir mesleğe dönüşen DJ'lik hikayen var.. klüplerin tozunu attırmaya başladınız nefis setlerinizle..

15:59Bengi
tesekkur ederiz.
bizi serra ciliv bir araya getirdi gecen yil IF'in bir partisi icin. o kadar keyif aldik ki duramiyoruz.
16:00Erel
dün akşam da liman'da bienal partisindeydiniz öyle değil mi?

16:00Bengi
evet.
16:00Erel
gelemedim ama eminim çok iyiydi..

16:00Bengi
oldukca keyifli gecti bizim acimizdan yine. umarim dinleyenler de sevmistir.
16:01Erel
bir de happy house diye tarif ediyorsunuz yaptığınız müziği, çok hoşş..

16:01Bengi
house mu techno mu bilmiyorum, happy oldugu kesin ama. bizim tek amacimiz egosuz mutluluk veren ve dans ettiren muzik calmak. biz eglenmedikce anlami yok bizim icin.
16:02Erel
zaten öbür türlüsü kasık bir şey oluyor..

16:02Bengi
o enerji baska turlu gecemiyor dinleyiciye de sanirim. biz dans ettikce onlar da ediyor.
16:03Erel
aynen.. peki şöyle hedefler oluştu mu aranızda, seneye de amsterdamı sallarız filan gibi..:))

16:03Bengi
bu sene insallah aslinda. 7 Kasim'da paradiso'da calacagiz.
16:04Erel
ciddi misin, ben öyle atmıştım halbuki.. çok sevindim ya.. sen sonunda bu işi asli iş yaparsan şaşmam valla..

16:04Bengi
su an yaptigim isi o kadar cok seviyorum ki, DJ'lik ve dunyayi dolasmak ne kadar cazip gelse de sanirim ikinci planda kalacak benim icin. bir de basladigim isi bitirmeden pek baska bir seye gecemem ben.
16:05Erel
zaten merakla bekliyorum o mekanda neler yapacaksın diye..

16:06Bengi
ben de :) IKSV'nin tum departmanlarinin ve festivallerinin destegi olacak. yalniz benim yapacagim birsey degil yani. IKSV'nin her isi gibi kolektif bir ruh soz konusu.
16:07Erel
tahmin ediyorum.. bir de yeni yer de müthiş görünüyor. yeni bina, yeni ruh..

16:07Bengi
aşığım Deniz Palas'a. gerecekten harika bir bina oldu.
16:08Erel
olmaz mısın? bir de lokasyon olarak bu kadar mı süper olabilir..

16:08Bengi
ofislerimiz de tasiniyor ay sonu. yeni evimiz orasisen bir de manzarayi gorsen
16:08Erel
e bir gün uğrarım, bakarız şöyle..

16:09Bengi
ne zaman istersen!
16:10Bengi
tabi en iyisi restoran, cafe acildiktan sonra. mekan biraz daha gec acilacak onlardan. ekim basi ise restoran, cafe, tasarim dukkanimiz.. coksey var gosterecek yani binada.
16:12Erel
merak ettim cidden.. dergi mergi işine girerseniz haber verin, ona göre..

16:12Bengi
hic suphen olmasın. mutlaka haberdar olursun.
16:12Erel
bir IKSV dergisi neden olmasın, değil mi!

16:13Bengi
Buradan Gorgun Taner'e seslenelim diyorsun!
16:13Erel
hehehe.. görgün bey duyunuz sesimizi.. bengicim, havadisleri aldım, çok teşekkür ederim vakit ayırdığın için.. son olarak istanbul sanat hayatıyla ilgili düşünce ve temennilerini alabilir miyim? :))))

16:13Bengi
rica ederim! en zor soruyu sona saklamissin:)) temennim yeni acacagimiz mekanin daha da hareket getirmesi olacaktır tabi ki!
16:14Erel
hehehe, dalga geçiyorum tabi ama şu aralar bienal ile birlikte o kadar hareketli ki ortalık, bu yüzden eylül'leri seviyorum galiba..

16:15Bengi
mercury retrogate'e ragmen!
16:15Erel
evet yaa..

16:15Bengi
evet bienal cok heyecan verici.
insan neyle yasar sorusunu kendime soruyorum son 1 aydir.
bir an once de gidip baskalari ne cevap vermis gormek icin sabirsizlaniyorum.
bu etkinligi Istanbul'a kazandiran ekibin icinde oldugum icin de gurur duyuyorum.
16:16Erel
çok güzel ve manifestel bir bitiş cümlesi oldu..

16:17Bengi
ote yandan da bienal'de calisiyormusum gibi de durmus. sadece izleyiciyim halbuki. ama bienal enerjisi İKSV binasini oyle bir sardi ki.. neyse.. anladin sen
16:18Erel
anlamaz mıyım.. peki bengicim çok teşekkürler tekrar. nasılsa en kısa zamanda görüşeceğiz.. öptüm seni..

16:18Bengi
ben de seni. gorusuruz.

Hiç yorum yok: