13 Eylül 2009 Pazar

BUGÜNÜ LAURIE ANDERSON & LOU REED GÜNÜ İLAN EDİYORUM.. İYİ PAZARLAR HERKESE..


geçen hafta canım arkadaşım aslı ile birlikte keşke ben de paris'te olsaydım. keşke onunla birlikte "la salle playel"deki laurie anderson ve lou reed'in konserlerine gitseydik. ama ben fransız vogue'unun ajanda sayfalarını karıştırırken az önce okudum haberi. hala bunca yıl sonra birbirlerinin gözlerinin içine bakıp akabilen, birbirine hala aşık olan belki de hayatta en çok etkilendiğim iki müzisyeni görmeyi nasıl isterdim.. biri punk'ın özü, diğeri elektronik, experimental müziğin, ne derseniz deyin, piri, gurusu, alfabesi.. biri "o superman", diğeri "walking on the wild side".. aşkın, sevdanın bütün hallerini söyledikleri "the yellow pony and other songs and stories" performansını türkiye'ye getirmeleri için babylon'a sesleniyorum. velvet underground'un hatırı için, lou reed için, laurie için, benim için..

Hiç yorum yok: