13 Şubat 2011 Pazar

PAZAR GÜNÜNE ARTİSTİK YARALAR..


bazen aklınızda yokken yazı size gelir.. annemler bende kaldıkları için, eve bir haftadır gazete giriyor. bense internetten okuyorum uzun süredir haberleri.. dün günün ortasında öğrendim murat çetintürk'ün brezilya'da trafik kazasında öldüğünü. neredeyse bütün gazeteler "görmüşler" haberi. hemen hepsi aynı yerden alıntı yapıp yazmış hakkında. ölümün arkasından yazı yazmak, konu bu kadar sıcakken laf yetiştirmek, kendi tanıklıklarından, ölüyü tanıdığından bahsetmek bana iyi gelmiyor; sadece çok üzüldüm diyebiliyorum.. gazetelerin içinden bir kart/karvizit çıktı bugün. bir dövmecinin kartviziti. ön yüzünde iskambil kağıdına benzeyen dövme motifi, arka yüzünde dövmeden, piercing'e, kalıcı makyajdan kesiklere kadar verdiği hizmet, web adresleri, cep telefonu yazıyor. büyük harflerle de "ulu önder k. atatürk'ün imzası ücretsizdir" yazıyor.. çoğu utanç verici insan hikayeleri, derinleşen yaraların haberleriyle dolu sayfaların arasından düşen, artistik yaralar açmayı vaadeden kartvizit kadar bu ülkeyi özetleyen daha ironik bir şeye rastlamadım bugünlerde..

Hiç yorum yok: