21 Kasım 2009 Cumartesi

CUMARTESİ SOHBETLERİ VOL.26-BARIŞ AKTINMAZ/FOTOĞRAFÇI


barış aktınmaz kolay bir adam değildir. hırslı, mükemmeliyetçi, suskun olduğu kadar müthiş yaratıcıdır.. çok fazla çekim yaptık birlikte. bana kalırsa barış'ın da en heyecan duyarak yaptığı işler 2'debir için yaptığı işlerdi. her zaman takibindeyim onun. o biraz şehir yorgunu olsa da istanbul'da hatta yurdışında onun fotoğrafları yığınların arasından sıyrılıp başka bir boyuttan bize bakacak, bizi tavlayacak..
Erel
barıışş..


13:36Baris
helloo

13:36Erel
nasılsın, geçenlerde elle için yaptığın çekimi gördüm, harika olmuş..
vaktin varsa kısa bir röp. yapalım, ne dersin?


13:38Baris
iyiyim sagol, cok mersi.. size ilk yaptigim cekimi hatirlatti mi?

13:38Erel
evet, evet, kesinlikle..
zevk alarak yapmışsın, çok belli.. vaktin varsa blog için kısa bir röp yapalım, ne dersin?

13:39Erel
heyoo.. o zaman gayet afaki bir soru ile başlamak istiyorum. iyi fotoğraf nasıl oluyor?


13:39Baris
aiii

13:40Erel
hehehe..


13:40Baris
cok zor bi soru
cok goreceli

13:40Erel
dök içini..


13:40Baris
iyi fotograf şaşırtan fotograf..

13:40Erel
güzel..
fotoğraf çekerken bunu düşünür müsün?


13:41Baris
kesinlikle hayir
bir sey dusunmuyorum cekerken..

13:41Erel
motivasyonun neler?


13:42Baris
hmmm
beni şaşırtan fotograflar
yani baskalarinin cektikleri

13:43Erel
baktığın zaman hemen bir şeyler çekmek istiyorsun değil mi?


13:43Baris
galiba..
oyle bir seyler oluyor
gaza gelmek gibi bisey

13:44Erel
sen tanıdığım en mükemmelliyetçi fotoğrafçılardansın aynı zamanda.
biraz bu coğrafyaya ters bir durum. zorlanıyor musun?


13:44Baris
coooook

13:45Erel
hahahha... ama yine de doğru takımla müthiş işler yapıyorsun..


13:45Baris
biraz ters dusuyor burayla
cok sagol, sevdigim seyi yapmaya cabaliyorum
zor oluyor

13:45Erel
biliyorum.. en son neye heyecanlandın mesela?
yani hangi çekimde?


13:46Baris
hmm..
en son viviane sassen'in zencili bir cekimi heyecanlandirdi.
hollandali bi fotocu.

13:48Erel
anladım.. seni çok fazla konuşturmayacaım.
konuşmaktan çok yapan adamsın, biliyorum.. ama şöyle heyecanlı bir cümle savuracak olursan, ne demek istersin?


13:49Baris
hmmm
hehehhehe

13:49Erel
yardımcı olayım.. 2'debir sorularına geçeyim.. silahların neler?


13:50Baris
inatcilik....

13:50Erel
peki.. 5 yıl sonra nerede olacaksın?


13:51Baris
ciftci filan olmak istiyorum

13:51Erel
hahahah.. ciddi misin?


13:51Baris
tarlada olurum heralde
ehhehehhhe

13:52Erel
tarla fotoğrafları çekmek için mi? :))))


13:52Baris
yok ya
13:52Erel
:P


13:52Baris
ehehheheh
13:52Erel
anladım, sükunet istiyorsun galiba..


13:52Baris
yaa bilemiyorum
dogada olmak filan istiyorum
istanbul biraz kasiyor insani

13:53Erel
biraz mı, çok kasıyor hem de.. kaosu sevlek lazım burada yaşamak için..


13:53Baris
aslinda evet sakin bir yerde olmak istiyorum bir an once

13:53Erel
ama işi bırakmazsın herhalde..


13:54Baris
her an her seyi birakabilir misim gibi dusunuyorum surekli
bundan hoslanmiyorum ama hayat bana bunu dusunduruyor

13:55Erel
o hepimizde var.. barışcım ben senin gitmeni istemem.. senin fotoğraflarını hep görmek isterim.. seni daha fazla yormak istemiyorum.. teşekkür ederim sohbet için..


13:55Baris
ne demek erelcim ben tesekkur ederim

13:56Erel
güzel bir haftasonu diliyorum.. ayrıca buluşalım bir ara..

Hiç yorum yok: