22 Nisan 2009 Çarşamba

THE GOSSIP'İN YENİ ALBÜMÜ "MUSIC FOR MEN" HAZİRAN'DA GELİYOR..


gossip'in yeni albümü "music for men" 22 haziran'da piyasaya çıkıyor. bol grammy ödüllü rick rubin'in yapımcılığında hazırlanan albümün kayıtları, malibu'daki tarihi shangri la studios'da yapılmış. albüm'ün ilk single'ı "heavy cross" 15 haziran'da piyasada.dazed'in mayıs sayısında, the gossip'in moda ikonu haline gelen solisti beth ditto ile yapılan bir röportaj yer alıyor. işte o röportajdan fragmanlar, buyurunuz:

yaptığınız en iyi albüm bu mu?

bilmem, bir şey diyemem. bazen hala en iyisini yapmadığımızı düşünüyorum. bu albümün hazırlığı bittikten sonra depresyona girdim. o kadar delirmiştim ki eve kapandım. galiba kayıtlardan sonra ne işe yaradığını görmek için biraz zamana ihtiyacım oluyor.. ama şunu söyleyebilirim, "standing in the way of control"den ve bugüne kadar yaptıklarımızdan çok farklı oldu. ama daha fazla konuşursam, berbat edebilirim.
en sevdiğiniz parça var mı albümde?
bilmem ama sanırım bir parça var ve o parçayı insanlar dinleyince ne tepki vereceklerini merak ediyorum. parçanın adı "men in love". birbirlerine aşık iki gay adamın aşkıyla ilgili. aşk konusu tüm albüme hakim dev bir konu zaten.
beth, sen bir çeşit moda ikonu oldun. modayı umursuyor musun peki?
bayılıyorum. giyinmek günün en sevdiğim kısımlarından biri. yaratıcı bir eylem. makyaj yapmak resim yapmak gibi. böyle hissediyorum. çocukken de kıyafetlere bayılırdım. saatlerce banyodan çıkamaz, saçlarımla uğraşırdım. biraz madonna halleri vardı. büyüdükten sonra ve de fakir olduğumuz için moda ulaşılmaz bir şeydi ve hayallerimi süslerdi..

Hiç yorum yok: