14 Mart 2010 Pazar

GÖSTERİLECEK BİR ŞEY YOK..




birileri boş mesaj gönderdiğinde cep telefonunda beliren ibare, "gösterilecek bir şey yok". kafanızın durumuna göre bu ne şimdi diye oyalanmışsınızdır belki de. bana öyle oldu, neden yalan söyleyeyim. hatta mesajı atanları arayıp, ne demek istiyorsun diye sormuşluğum da vardır. benim ayıbım, benim cehaletim.. almanya'nın çemişkezekvari taşra tipi şehrinde trende giderken aklıma geldi. öyle, durduk yerde. GÖSTERİLECEK BİR ŞEY YOK.. gösterilecek bir şeyi olmadığından mıydı kara ormanların, çaresizce alışverişe vuran "ne alırsan 1 euro'cuların". paranın döndüğü yer zira buralar. frustrasyon kara rağmen yağmalıyordu ucuzcu dükkanları. beti benzi atmış sonradan olma almanlarla, alkolle ısınan sokak insanları, çalıgıcılar, dilenenler.. almanya acı vatan değil, acımış, çürümüş, içi dışına çıkmış, gösterilecek bir şeyi kalmamış..berlin değil, almanya'nın güneyinde bir yer. altınıyla, kuyumcularıyla, zengin şehrin konuşacak ne hali var, ne parası. en görkemli duran şehrin kıyısındaki türk elinden çıkma yüksek minareli camisi.. dönüp geldiğimde yakında "gösterilecek" olan yeni derginin yapım işlerine boğuldum.. 15 nisan'dan itibaren yayınlanacak derginin tanıtım sayısını ben gitmeden bitirdik. yapım ve filmcilik sektörüne yönelik sözü ve duruşu sağlam koleksiyonluk bir kitap/dergi geliyor, haberiniz olsun.. belli sayıda basılacak, adrese postalanacak, belli noktalarda şimdilik ücretsiz dağıtılacak.. yakında ayrıntıları buradan duyuracağım.. sağlıcakla kalın..(foto: kitap/derginin iç sayfalarından örnekler)

Hiç yorum yok: