3 Mayıs 2010 Pazartesi

BİR MARUZATIM VAR..


günün ortası. işiniz başınızdan aşkın. üstelik pazartesi. zaman mefhumunu çoktan yitirmiş pazarlama dünyasının ttnet'teki sesi yüz bin aramadan sonra sizi kendince tavlıyor. herkesin güvenliği açısından konuşmanın kayda geçtiğini muştulayarak. bahar havasına mekanik bir ses karışıveriyor aniden. başlıyor anlatmaya. ezberden. kim bilir kaç yüz kere aynı cümleleri kurduğunu düşünüyorsunuz ister istemez. teklif ettiği paketin özelliklerini bir çırpıda sıralıyor. hemen anlaşma yapmak, bir sonraki müşteriye geçmek istemenin, skor yapmanın telaşıyla. siz bu arada onlarca maili cevaplamak, onlarca telefon görüşmesi yapmak zorundasınız, o ayrı. teklif kalabalık, karar için erken diye düşünürek bozuveriyorsunuz mekanik sesin ritmini. bunca işin arasında sağlıklı bir cevap veremeyeceğinizi söylüyorsunuz. ses bir an afallasa da, devam ediyor ezberden konuşmaya. vakit ayırdığınız için teşekkür etmeyi ihmal etmeyerek. her şey kayda geçtiği için tabii ki.. bu aramalardan verim alınıyor mu çok merak ediyorum. benim uygun bir aday olmadığım kesin. nereden nasıl olduğunu bilemediğim bu cepten aramalardan ben şahsen, kendim olarak bıktım!!! FENA BIKTIM HATTA!!!

Hiç yorum yok: