22 Haziran 2009 Pazartesi

EFES ONE LOVE'A DAİR..


insanın oyalanmaya ihtiyacı var; meşgul edilmeye, eğlendirilmeye. efes one love'u organize edenler de bunun farkında. dolayısıyla burası senin sahnen, şurası benim sahnem, ister tırman, ister yaylan, burada ruhunu ve bedenini serbest bırak demişler ve santral istanbul gibi olağanüstü bir mekanda ikinci kez efes one love'u düzenlemişler.. biz de gittik tabi. saat 4'te günü değerlendirelim, güneşten faydalanalım diyerek hazır bulunduk mekanda.. peşinen söyleyeceklerim şunlar: eşsiz, eğlenceli bir festivaldi benim için. maalesef sadece birinci gün gidebildim ama tarihi bir gün oldu. unutulmazdı. işte spotlar:

- kapıda dağıtılan "baloncuk kapsülleri" iyi fikirdi ama birçoğumuzunkinden üfleyince balon çıkmadı..

- ayça şen samimi ama bir süre sonra çok yeknesaktı.

- bora uzer'in sahne performansı muazzamdı ama türkçe parçalarda zaman zaman kenan doğulu söylüyor zannettim. ben bora'yı ingilizce seviyorum galiba. bu arada boracım saç kesimini çok sevdm, acayip yakışmış. kasketle vedalaşman da çok hoşuma gitti. (not: bir ara anadolu sağlık tesislerinden faydalanırken arkamda seninle ilgili şöyle fısıldaşıyorlardı. abi adam süper, zaten yarı türk yarı amerikalıymış. bence şu anda pop müzikte en iyi isim..)

- tamirane festivalin en şahane noktalarından biriydi. aslı ve ben bol bol yararlandık. tavuklu sezar salatası ve rozbif salatası çok güzeldi. aynı şekilde garsonların servisi, ilgi ve alakaları da müthişti..

- otto'da pizzalar italya'da pişirilip öyle servis ediliyor. bunu tesbit ettik. garsonun masayla ilgilenmesi yarım saat, pizzanın gelmesi 1 saat sürdü. "tape"in müziği eşliğinde bu bekleme faslı bizde speed etkisi yarattı. ancak tricky'nin varlığı, en azından beni yatıştırdı..

- dearhead, yani bengi, yani evrim.. harikaydınız.. en çok sizinle eğlendim, en çok sizinle coştum.. setinize bayıldım. özellikle de otto'da müthiştiniz.. sizi seviyorum..

- diloşcum otto'da tanıştırdığın çocuk'un ross allen olduğunu keşke bilseydim..:)) onlar çalarken biz kırda bayırda tricky ile takılıyorduk, o ayrı..hahahaha..

- klaxons çalarken biz neredeydik???? yuh bize!!!

- veeeeeeee.. TRICKY.. sahnede devleşen, bilmediğimiz bir yerlere giden ve bizi de götüren o muazzam, derin bakışlı, cool insan.. TRICKY ile öngörmediğimiz bir şekilde tanıştık, sigarasından içtik, sohbet ettik, sarıldık, kucaklaştık.. çok teşekkürler diloşcum..

Hiç yorum yok: